Applied linguistic student

Applied linguistic student

0.


خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » جملات و لغات مهم انگلیسی » ۶ کتاب واژگان فوق‌العاده برای یادگیری بهتر لغات زبان انگلیسی



۶ کتاب واژگان فوق‌العاده برای یادگیری بهتر لغات زبان انگلیسی

فروردین ۴, ۱۳۹۷جملات و لغات مهم انگلیسی۵ دیدگاه


بسیاری از یادگیرندگان زبان انگلیسی احساس می‌کنند که تمرین‌های واژگانی یکی از بخش‌های بسیار چالش‌برانگیز یادگیری زبان انگلیسی است. در این پست ۶ کتاب لغت انگلیسی که با روشی جذاب به آموزش واژگان می پردازند را به شما معرفی می کنیم.


یادگیری لغات فقط از طریق فلش کارت ها، دیگر روشی قدیمی برای به خاطر سپاری واژگان زبان انگلیسی می باشد.


چرا داشتن یک دایره‌ی لغات گسترده در انگلیسی مهم است؟

یادگیری واژگان یکی از مهم‌ترین بخش‌های یادگیری زبان تازه است. در برخی موارد، داشتن دایره‌ی لغات گسترده مهم‌تر از دانستن قواعد دستوری درست و نظم واژگانی است. گسترده‌ی واژگانی‌تان به شما این امکان را می‌دهد تا قابل‌فهم حرف بزنید، که مسئله‌ی مهمی است.


روش‌های مهیج برای یادگیری واژگان

یادگیری انگلیسی باید مهیج و گیرا باشد، و اینکه پشت میزتان بنشینید و شروع به حفظ کردن فلش کارت‌هایتان بکنید اسمش همه چیز است الا مهیج و گیرا. خوشبختانه، شماری از روش‌های مهیج وجود دارند که به شما کمک می‌کنند واژگان را یاد بگیرید و خودتان را با فلش کارت‌ها و حفظ کردن‌ها خسته نکنید.


یکی از بهترین روش‌های یادگیری واژگان انگیزه داشتن است. شاید شما با گروهی که به انگلیسی مکالمه می‌کنید در یک رستوران لوکس گرد آمده‌اید و شما مجبورید یک گفت‌وگوی کوتاه داشته باشید. یا شاید به یک سفر باید بروید و نیاز دارید واژگان و اصطلاحات ضروری انگلیسی‌ای را که یک مسافر نیاز دارد یاد بگیرید. به‌احتمال شما بیشتر گیر فلش کارت‌ها می‌افتید و به‌احتمال به یکی از کتاب‌های راهنمای توریست‌ها مراجعه می‌کنید.

تا حد امکان از واژه‌های تازه استفاده کنید. آن‌ها را در مکالمه‌هایتان به کار ببرید و در نوشته‌هایتان لحاظ کنید.

ساده شروع کنید. واژگانی را یاد بگیرید که در فعالیت‌های روزمره‌تان بیشترین استفاده را از آن‌ها می‌کنید. مسائلی که مربوط به زمان، خوراک و برنامه‌ی هرروزه می‌شوند مناسب‌اند.

گروهی یاد بگیرید. انواع خوراک، انواع وسایل نقلیه، واژگانی برای ملاقات کردن شخصی در بیمارستان همه این‌ها را در گروه بهتر می‌توانید یاد بگیرید. یادگیری تصادفی واژگان، مانند «پنیر» و سپس «زیردریایی» تنها شما را گیج‌تر می‌کند.

از متضادها دوری کنید. با گروهتان متضادها را در میان نگذارید، این کار شما را

  • Sahar Omidpanah

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی